Du kan nå det endnu: Spørgeskema til forskningsprojekt

Hjælp ved at svar på spørgsmålene

Kære medlem af Migræne og Hovedpineforeningen og andre interesserede

Copenhagen Economics er fortsat i gang med at gennemføre et forskningsprojekt om konsekvenser af migræne og samfundsøkonomiske effekter ved at bruge CGRP-hæmmere som forebyggende behandling af migræne. Du behøver ikke modtage CGRP-hæmmere for at deltage.

Hvis du ikke allerede har deltaget i undersøgelsen, håber vi meget, at du vil bruge 20-40 minutter af din tid på at deltage anonymt i denne vigtige undersøgelse, der vil blive brugt i dialogen med politikere og andre beslutningstager om adgang til innovative behandlinger. Målgruppen for undersøgelsen er personer, der har eller har haft mindst fire migrænedage om måneden.

Du kan deltage anonymt i undersøgelsen til forskningsprojektet her:
Deltag i undersøgelsen

Tusind tak for din deltagelse og hjælp med at tilvejebringe data fra den virkelige verden til at informere debatten om behandling af migræne. Hvis du har spørgsmål til undersøgelsen, kan du kontakte Copenhagen Economics på ce@copenhageneconomics.com.

Mvh. Hanne Johannsen (formand) og Maren Østergaard Eriksen (næstformand)