• Information

Lær at ændre din livstil og bliv migrænefri

Tirsdag, 19-03-2019, 18:30–21:00

Medborgerhuset, Sal B, Bindslevs Plads 5, 8600 Silkeborg

Spændende foredrag med Heilpraktiker (tysk naturlæge), akupunktør og auricoloterapeut Jena Frederikke Krogslykke.

Jena vil fortælle om at ændre livsstil såsom kost, motion, homøoparti, akupunktur, fransk øreakupunktur, Auriculo medicin, lys/frekvenser og magnet behandling. Endvidere fortæller Jena om vigtigheden af vores tarmflora, lever- og galdeblærens betydning i forhold til migræne, kost, medicin og fødevareintolerence.Her får vi vist alle noget med hjem, som vi kan arbejde videre med, Jena har hjulpet mange hovedpinepatienter. Jena vil også give nogle prøvebehandlinger, til dem der har lyst.

Efter Jenas indlæg og en kort pause vil I kunne stifte bekendtskab med Troels Johansen fra firmaet BalanceAir der vil fortælle om den nye medicinfrie behandling med Rehaler, en ny engangs inhalator, som kan hjælpe nogle migræne­patienter især dem med aura.

Tilmelding senest den 11.3. på post@hovedpineforeningen.dk

Alle er velkommen. Pris for medlemmer kr. 40,- ikke medlemmer kr. 70,- som indbetales 11.3. på mobilepay 65571 husk at skrive ”Silkeborg”.

Foredrag i Varde

Tirsdag, 26-03-2019, 18:30–21:00

Fysiodanmark Vestre Landevej 67, 6800 Varde

Fysioperapeut Lars B. Nielsen fortæller om hvordan han kan hjælpe hovedpinepatienter og Louise Schlosser fortæller om medicinfremkaldt hovedpine. Troels Johansen kommer og demonstrerer Rehaler fra BalanceAir.

Fysioterapeaut Lars B. Nielsen har taget masteruddannelse i hovedpine, og hjælper mange migræne/hovedpinepatienter. Louise Schlosser arbejder som hovedpinesygeplejerske på neurologisk afdeling på Esbjerg Centralsygehus. Louise har taget en Phd i medicínfremkaldt hovedpine, så hun kan komme med hjælp og mange gode oplysninger.

Derefter kommer Troels Johansen fra BalanceAir og fortæller om medicinfri behandling med Rehaler, en ny engangs inhalator.

Tilmelding senest den 18.3. på post@hovedpineforeningen.dk

Alle er velkommen. Migræne Danmarks medlemmer er også inviteret. Pris for medlemmer kr. 50,- ikke medlemmer kr. 75,- som betales 18.3. på mobilepay 65571 husk at skrive ”Varde”.