Folder om medicinoverforbrugshovedpine

Vi har i foreningen fået lavet en 8 siders brochure om medicinoverforbrugshovedpine.

Vores søde bestyrelsesmedlem Maren Eriksen, som er hovedpinesygeplejerske og arbejder med problemet til hverdag har lavet teksten, vi takker dig mange gange Maren.

Et vigtigt værktøj for alle der har på fornemmelsen, at de tager for meget medicin. Når det er tilfældet holder virkningen af medicinen op og man får endnu mere hovedpine, en rigtig ond cirkel. Vi vil udlevere brochurer på alle vores foredrag og vi vil også afholde specielle kurser om emnet rundt i landet i efteråret 2019 og forår 2020. Vi ved at mange der ønsker medicinsanering ofte savner hjælp, når de føler problemerne bliver for voldsomme. Den er også sendt til mange hovedpineklinikker.

I har mulighed for at hente den som PDF her - god læselyst