Brug din kompetence som bestyrelsesmedlem eller projektfrivillig!

Migræne & Hovedpineforeningen søger hjælp af personer, som kan bidrage til den videre udvikling af foreningens virke, politiske indsats, digitale platforme og spændende projekter for vores medlemmer. Migræne & Hovedpineforeningen er en landsdækkende patientforening for alle der lider af hovedpine og migræne.

Vi savner frivillige der kan hjælpe med udvikling af vores forening i samarbejde med bestyrelsen.

Vi har mange aktiviteter, projekter og visioner, hvor vi med garanti sagtens kan bruge dig til evt.: Styrke og udvide samarbejdsrelationer med private virksomheder. Evt. arrangementer sammen med andre foreninger. Hjælp til aktiviteter for at styrke medlemstilgangen bl.a. på de sociale medier. Online foredrag på f.eks. Zoom

Vi tilbyder:

• Mulighed for kompetencer indenfor bl.a. projektledelse og kommunikation
  • Mulighed for at få erfaring indenfor specifikke fagområder
  • Mulighed for at arbejde med offentlige instanser og sundhedsmyndigheder
  • At være en del af et passioneret team, som arbejder hårdt for at forbedre vilkår for hovedpinepatienter og deres pårørende
  • Mulighed for at skabe et bredt fagligt netværk
  • At være en del af en frivillig forening forpligter naturligvis

Man skal forvente at skulle bruge ca. 5-10 timer ugentligt. Arbejdsmængden afhænger af hvilke områder, man gerne vil arbejde med. Arbejdstidspunkt er tildels op til en selv.

Man arbejder hjemmefra med egen computer og telefon, da en del arbejde vil foregå på computer, e-mail, telefon, skype eller webinar.

Ønsker du nærmere oplysninger kan du ringe eller skrive til hanne@hovedpineforeningen.dk, tlf. 70220052.

Vi afholder generalforsamling i maj 2021, hvor der skal ske en del nye tiltag i vores forening, men vi hører gerne fra dig allerede nu.

De bedste hilsner

Hanne Johannsen