Når børn har migræne og hovedpine

OUH, lokale 4, st. Kløvervænget indgang 93, 5000 Odense

Læge på H.C. Andersens børne- og ungehospital Niels Illum vil fortælle om hans daglige arbejde med børn der lider af hovedpine. Ca. 10% af skolebørnene lider af migræne eller spændingshovedpine og mange tager alt for meget medicin, hvilket kan føre til yderligere hovedpine. Kom og hør hvad Niels Illum kan fortælle om forebyggelse og behandling af de forskellige former for hovedpine.

Derefter kommer Kiropraktor og forsker Susanne Lynge der er initiativtager til forskningsprojekt om effekten af kiropraktisk behandling af skolebørn, der lider af hovedpine og migræne. Susanne vil tale om hovedpineprojektet og resultaterne derfra, samt hvad der foregår, når et barn med hovedpine eller migræne henvender sig til Susanne på klinikken.

Et spændende foredrag for alle med børn, tag gerne venner og bekendte med.

Tilmelding på post@hovedpineforeningen.dk senest den 27. oktober

Betaling på mobilepay 65571 – skriv navn og Odense. Medlemmer af foreningen kr. 65,- ikke medlemmer kr. 95,-