Kom af med din hovedpine!

Er du plaget af hovedpine? Migræne og spændingshovedpine er utrolig hyppige og ofte meget invaliderende lidelser. Det rammer de fleste på et eller andet tidspunkt. Mere forståelse og information på området vil kunne forbedre livskvaliteten for mange.Under foredraget vil du høre om behandlingsmuligheder og den nyeste forskning inden for migræne. Du vil også få nogle værktøjer med hjem til at forebygge udvikling af hovedpine.

Foredraget afholdes i samarbejde med Dansk Hovedpinecenter og Migræne & Hovedpineforeningen
onsdag den 12. september kl. 19.00-21.00.
Arrangementet er gratis.

Foredragsholder: Song Guo, Læge, Ph.d.-studerende, Dansk Hovedpinecenter, Neurologisk afdeling N, Glostrup Hospital
Sted: Gladsaxe Kommunes Forebyggelsescenter, Søborg Hovedgade 200
Tilmelding: Ja, forebyggelsescenter@gladsaxe.dk eller tlf. 39 57 57 57, oplys navn og antal personer.