20 års fødselsdag

files/hovedpineforeningen/Diverse billeder/danskflag.pngfiles/hovedpineforeningen/Diverse billeder/danskflag.png   Foreningen kan i dette forår fejre 20 års fødselsdag

Det vil vi gerne fejre fredag, den 28. april med vores medlemmer, hvoraf mange har været med lige fra starten. Alle medlemmer der har betalt kontingent for 2017 inviteres til middag kl. 18.00 på Hotel Sinatur, Storebælt, Østerøvej 121, 5800 Nyborg.

files/hovedpineforeningen/nyheder/Lise-Nees-06.jpgEfter middagen

er der underholdning med musicalsangerinde Lise Nees, som vil underholde os med sine dejlige sange fra operetter og musicals, hun synger fra hjerte til hjerte. Der er pause imellem underholdningen, hvor der serveres kaffe og kage. Se mere på lisenees.com som er kendt fra utallige store operetter og musicals.

Ikke medlemmer kan deltage fra kl. 20.00 til underholdning incl. kaffebord for kr. 100.

Tilmelding

senest den 20. april på post@hovedpineforeningen.dk. Vi forventer at slutte ca. kl. 22.00. (For dem der kommer med tog er der en kort gåtur over en lille bro til hotellet). Skulle der være nogen, der har lyst til at overnatte bedes I selv kontakte hotellet og bestille værelser på tlf. 65 31 40 02.

Vi afholder generalforsamling samme dag og sted fra kl. 15.00.