Hovedpinedagen

Vi har lejet to feriehuse i Gråsten. Der er et wellnesscenter tilknyttet, som vi må benytte. Det hedder Marina Fiskenæs, 6300 Gråsten, et skønt sted lige ned til vandet og tæt ved banegården. Dem  der kommer med tog henter vi gerne, der er ca. 1 km fra banegården.
I kan se mere på www.dayz.dk, hvad centret kan tilbyde.

Ønsker I at bestille specielle behandlinger som ansigts, fod eller helkropsmassage må I selv ringe og aftale tid + selv betale for dette. Dejlig varmvands bassin, sauna, dampbad m.m. er incl. I vores feriehuse.
Der er begrænset antal pladser, og vi ved, at der er mange, der har det rigtig svært, og dem vil vi gerne gøre noget ekstra for. Hører du til en af dem så send en mail til post@hovedpineforeningen eller ring 70220052 for tilmelding senest 1.9.2011. I skal kun betale kr. 500,- for hele arrangementet i delt dobl. vær. + 95,- for linned, hvis i ikke selv medbringer dette, resten betaler foreningen. Altså først til mølle princippet.

Vi mødes fredag eftermiddag fra 15.00 –16.00 til eftermiddagskaffe. Derefter er det muligt at gå en tur i det skønne område eller gå i welnesscenter. Kl. 18.30 er der middag og bagefter skal vi hygge os med lidt musik og sang. Efter morgenmaden lørdag den 10.9 får vi besøg af neurolog Mary-Jette fra Esbjerg sygehus. Hun vil fortælle lidt om behandling af hovedpine og migræne. Efter frokost får vi besøg af hypnotisør Palle Jespersen fra Vejle. Palle har god erfaring med behandling af bl.a migræne.

Vi har et medlem som har været hos ham og har det meget bedre. Efter foredraget med Palle er der igen mulighed for at gå i wellnesscenter og igen søndag formiddag.
Vi spiser sammen igen lørdag aften og hygger os og slutter søndag formiddag efter fælles morgenmad. For dem der vil en tur over grænsen er der ca. 15 km.