Hovedpine og kost

Øregårdssalen på Gentofte Hovedbibliotek, Ahlmanns Allé 6, 2900 Hellerup

!

Ved foredraget sørger vi for at holde god afstand, og der vil være håndsprit. Deltagere opfordres til at blive hjemme, hvis de udviser symptomer eller er i risiko for at være smittet med coronavirus.
Grundet de nye restriktioner pga COVID-19, afholdes foredraget med Anette Sams nu to gange så vi Max bliver 50 personer i lokalet. Foredraget afholdes kl 17 og kl 19. Har du ikke allerede fået en ny tid, så kontakt Jette Bach på 27284407 eller jettebach777@gmail.com - Der er få ledige billetter.

Hovedpine og kost med Phd og forsker Anette Sams. Et foredrag, som er baseret på forskningsresultater og blottet for sundhedsreligiøse retninger. Anette Sams forklarer med en logisk tilgang, hvordan vi hver især kan træffe små valg med stor effekt på vores daglige velbefindende og sundhed. Hun har som ung forsker beskæftiget sig indgående med forståelsen af migræne og vil i dette foredrag dele sin viden og inspirere os til, hvordan vi kan hjælpe os selv til at håndtere migræne samt hovedpine i det daglige.

Tilmelding til Jette Bach tlf. 2728 4407 eller jettebach777@gmail.com

Pris for medlemmer kr. 75,- ikke medlemmer kr. 125,-
Hvis der fortsat er ledige pladser, får du oplyst nummer på mobilepay.
Du er først tilmeldt, når du har betalt.