Foredragsaften

Spændende foredrag med professor Messoud Ashina fra Dansk Hovedpinecenter der vil fortælle om migræne og de nye behandlingsprincipper bl. a. om det nye forebyggende medicin, som vi forventer vil komme til næste år.

Derefter kommer læge og Ph.d. studerende Tone Heinskou ligeledes fra Dansk Hovedpinecenter og fortæller om Trigeminusneuralgi og atypiske ansigtssmerter. Lidelsen er for mange ukendt, men som har vist sig at være mere udbredt, end man før har antaget. Der bliver rig lejlighed til at spille spørgsmål til lægerne.

Arrangementet foregår i auditorium A lige til højre når I kommer ind. Adr. er Nordre Ringvej 57, 2600 Glostrup.

Arrangementet er gratis for medlemmer, men koster kr. 50 for ikke medlemmer, betales ved indgangen.

Tilmelding på post@hovedpineforeningen.dk senest den 20. oktober.