Foredrag med forsker Lars Edvinsson fra Sverige

Torsdag den 20. sep. på Glostrup Hospital i det store auditorium c v/ indgang 7 fra kl. 19.00-22.00

Han vil fortælle om det længe ventede præparat Telcagepant, som de nu er ved at forbedre for bivirkninger. Produktet er også egnet til hjertepatienter og især alle de migrænepatienter der også har dårlig hjerte. Et produkt som dem der er fyldt 60  med fordel vil kunne bruge i stedet for triptaner, som man ikke må bruge hvis man har hjerteproblemer. Og mange over 60 har måske også forkalkninger omkring hjertet og bør derfor værre forsigtige med triptaner.

Foredraget holdes sammen med Migrænikerforbundet, Tregeminus foreningen og vi vil også invitere Hjerteforeningen og Fibromyalgi Foreningen, da de jo også har medlemmer med migræne.