Foredrag i Varde

Fysiodanmark Vestre Landevej 67, 6800 Varde

Fysioperapeut Lars B. Nielsen fortæller om hvordan han kan hjælpe hovedpinepatienter og Louise Schlosser fortæller om medicinfremkaldt hovedpine. Troels Johansen kommer og demonstrerer Rehaler fra BalanceAir.

Fysioterapeaut Lars B. Nielsen har taget masteruddannelse i hovedpine, og hjælper mange migræne/hovedpinepatienter. Louise Schlosser arbejder som hovedpinesygeplejerske på neurologisk afdeling på Esbjerg Centralsygehus. Louise har taget en Phd i medicínfremkaldt hovedpine, så hun kan komme med hjælp og mange gode oplysninger.

Derefter kommer Troels Johansen fra BalanceAir og fortæller om medicinfri behandling med Rehaler, en ny engangs inhalator.

Tilmelding senest den 18.3. på post@hovedpineforeningen.dk

Alle er velkommen. Migræne Danmarks medlemmer er også inviteret. Pris for medlemmer kr. 50,- ikke medlemmer kr. 75,- som betales 18.3. på mobilepay 65571 husk at skrive ”Varde”.