Er hovedpine bare hovedpine og hvordan reagerer vi!

Trekanten lokale 4 , Sebbersundvej 2A, 9220 Aalborg Øst

Foredrag med hovedpinesygeplejerske Malene Boel der vil fortælle om hvordan man skelne imellem de forskellige former for hovedpine og hvordan de kan forebygges. Bliv mere opmærksom på symptomer, mulige årsager og sammenhæng. Forstå den rette medicin og ikke – medicinske behandlinger.

Kort pause hvor der serveres en sandwich og en vand derefter foredrag om hovedpine og Osteopati med Martin Bay fra Osteo-Nord i Aalborg der bl.a. vil komme ind på hvordan man ved hjælp af osteopati kan hjælpe folk med hovedpine og migræne og hvordan osteopater arbejder anderledes end andre sundhedsprofessionelle. Osteo-Nord vil desuden give et indblik i hvordan en osteopat generelt arbejder. For de medlemmer af Migræne & Hovedpineforeningen, der deltager i foredraget, vil det være muligt at bestille en tid til gratis undersøgelse på Osteo-Nord's klinik.

Tag gerne venner og bekendte med til dette spændende foredrag.

Tilmelding på post@hovedpineforeningen.dk senest den 9. november

Betaling på mobilepay på 65571 – skriv navn og Aalborg. Medlemmer af foreningen kr. 115,- ikke medlemmer kr. 145,-.