Online kursus

Online kursus- og læringscenter v/Lars Bo Pedersen. Tilmelding i online gruppesession den 28.3 skal du sende en mail til info@ontologenaps.dk om tilmelding hvorefter du får en dagsorden og det nødvendige link for deltagelse samt guide til at downloade Discord, som er den server vi anvender til online gruppeforløb. Det er gratis at deltage i alle tre  onlinesessioner.

Kan psykoterapi være et nyttigt redskab i forhold til personer, der lider af migræne og hovedpine?

I min praksis møder jeg mange klienter, der lider af stress, angst, depression, ptsd og flere har også været ramt af migræne og hovedpine.

Og hvad har det så med hovedpine og migræne at gøre ? jo, forståelsen skal ses i det perspektiv, at hovedpine og migræne undertiden handler om ubalance i kroppen og kan handle om ubevidst eller usagt modstand mod noget eller nogen.

En sådan ubalance kan opbygge et kropsligt ubehag og smerter som det gennem terapiforløb har vist sig, at hovedpinen er forsvunden eller at migrænen er aftaget i styrke.

Har du lyst til at høre mere om psykoterapi, tilbyder jeg og Birgitte Holm Pedersen, der også er gestalt psykoterapeut og socialrådgiver med over 30 års erfaring. I vores 3 gratis online gruppesession, hvor vi fortæller om psykoterapi og de erfaringer, som vi har opbygget gennem de sidste 20 år. Vi håber at vi på landsplan kan hjælpe mange medlemmer af Migræne & Hovedpineforeningen.