Foredragsaften

Spændende foredrag med to sygeplej-erske Maren Eriksen og Diana Schultz Knudsen der arbejder på Smerte- og Hovedpineklinikken og har stor erfaring med hovedpine.

De arbejder også med BOTOX ved kronisk hovedpine. De vil fortælle hvad det går ud på, virker det og hvad er bivirkningerne. Samtidig fortæller de også om medicinfremkaldt hovedpine, som også er deres arbejdsområde.

De vil endvidere fortælle om deres Master of Headache Disorders uddannelsen, hvad de lærer, og hvad de kan , når de er færdige. En uddannelse som Migræne & Hovedpineforeningen også støtter, så vi bl.a. kan få de lange ventelister bragt ned.

Derefter kommer læge Britta Weyer og fortæller om de forskellige hovedpinesygdomme og hvad der findes af forskellige behandlingsmetoder.

En aften hvor I kan blive meget klogere på hvad hovedpinesmerter er, og I kan få stillet nogle spørgsmål til kompetente personer.

Vi skal være i Smerte- og Hovedpineklinikken, Nørrebrogade 44, bygning 1A, st. th. 8000 Århus C.

Arrangementet er gratis for medlemmer, men koster kr. 50,- for ikke medlemmer, som betales ved indgangen.

Tilmelding på: post@hovedpineforeningen.dk senest den 9.10.17