Online foredrag med autoriseret psykolog Simon Møller Salomon fra Dansk Hoved­pinecenter

Online

Simon vil fortælle lidt om migræne og energiforvaltning. Det kan være svært at finde tiden og energien til, at tage sig af alle de ting man gerne vil om det så er arbejde, familie eller sit helbred. Hvordan kan man forsøge, at finde sit eget svar på en ligning der ikke vil gå op. Det kan Simon hjælpe jer med. Der bliver tid til spørgsmål.

Tilmelding: Senest den 14. marts på mhforeningenalle@hotmail.com. Ved tilmelding får I tilsendt et link til foredraget på zoom, som I skal gemme til dagen, bliver ikke eftersendt. GRATIS for medlemmer. Ikke medlemmer kr. 50,- som indbetales på MobilePay 65571 den 14. marts (billede af overførsel medsendes ved tilmelding).