Foreningen

Migræne & Hovedpineforeningen er en uafhængig patientforening for medlemmer med alle former for migræne og hovedpine.

Vi formidler informationer til presse, politikere samt offentligheden generelt om de svære tilbagevendende hovedpineformer.

Rådgivning og formidling

Rådgivning af hovedpinepatienter. Formidling af viden og erfaringer mellem læger og hovedpineramte samt patienter imellem. Varetagelse af hovedpinepatienters fælles interesse. Kontakt til og erfaringsudveksling med udenlandske organisationer med tilsvarende formål. Støtte til forskning i de svære tilbagevendende hovedpinelidelser.

Medlemsblade og aktiv Facebook side

Vi udgiver et medlemsblad 3 gange årligt og holder løbende foredrag rundt i landet. Som medlem vil du med læserbreve, mails og vores Facebook side til stadighed kunne bidrage med gode råd og selv få gode råd fra andre. Du får som medlem et effektivt middel i din kamp mod at “føle dig alene med problemerne”. Du vil opleve, at du som hovedpineramt ikke er ene, men tværtimod i selskab med mange, mange tusinde mennesker i samme situation.

Netværk

Som medlem i Migræne & Hovedpineforeningen er du aldrig alene, vi opretter løbende selvhjælpsgrupper. Kontakt os hvis du er interesseret, der hvor du bor, vi hjælper gerne.

Bliv medlem

Vi har også brug for din støtte! Sammen er vi stærkere overfor presse, politikere og offentligheden generelt.

Vi støtter også forskningen, og det har vi alle brug for.

Vores arbejde kan kun gennemføres med din støtte bliv medlem eller støt os med et bidrag.